Wet n Wild Coverall Primer - Makyaj Bazı

kalıcı makyaj, makyaj bazı, kalıcı fondöten, yağlı ciltler için baz,
 

   Merhaba

Bugün sizlere Wet n Wild makyaj bazı hakkında ki  deneyimlerimden bahsetmek istiyorum. Günümüzde artık makyaj bazı kullanmayan kalmadı sanırım, Ürün hakkında ki deneyimlerimi paylaşmadan önce, baz nedir diye soran arkadaşlarımızı varsayarak biraz açalım, makyaj bazı; ciltteki gözenek problemini gizleyen cildin makyaja hazırlarken makyajın daha kalıcı olmasını sağlayan bir makya malzemesidir. Daha önce bir çok markanın bazını kullandım. Lakin  aralarında beni şimdilik en memnun eden Wet n Wild markasının bu bazı oldu diyebilirim.
 
makyaj bazı,Wet n Wild, Primer ,baz,


Ürünün siyah beyaz 25 ml lik tüp şeklinde kullanışlı bir ambalajı var.

makyaj bazı,
 

Ürün hakkında ki düşüncelerime gelecek olursak, beyaz renkli ürün krem kıvamında olup yağsız bir formüle sahip cilde uygulandığı anda cilde yumuşak ve kadifemsi bir his veriyor emlimi oldukça çabuk cilde uygulandığı an cildin renk tonu biraz açılıyor ve cildin rengi eşitleniyor. Gözenekleri  çok fazla olmasa da gizliyor ve üzerine uygulanan fondöten çizgilere dolmayıp pürüzsüz bir görüntü sağlıyor, ben oldukça memnun kaldım diyebilirim. Bu ürünü kullandığım günlerde cildim parlama yapmıyor ayrıca fondötenim kusmuyor, bu ürünü yağlı-karma ciltler çok seveceğinden eminim çünkü bu baz matlaştırıcı bir özelliğe sahip. Bittikçe alacağım ürünlerden kesinlikle bu ürünü Gratisler de bulabilirsiniz.
18,90 gibi bir fiyatı var ama indirim zamanlarına denk gelirseniz 11,90 liraya da alabilirsiniz.
Siz bu bazı kullandınız mı ?
Okudunuz için teşekkür ederim.
Görüşmek üzere


 


Yorumlar

  1. Acaba kokusu kötü mu

    YanıtlaSil
  2. Bugün aldım ilk defa kullanacam iyice araştırıp aldım yüzüm yağlı olduğu için yazın fondöten kullanırken zorlanıyorum Umarım bu işimi kolaylastiracaktir 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM