Wet n Wild Eyeshadow Primer - Wet n Wild Far Bazı

 
far bazı, wet n wild far bazı, wet n wild eyeshadow, kalıcı makyaj, gelin makyajı,
 

Merhaba Blog Okuyucularım :)

Bugün wet n wild in ülkemize gelen en son ürünlerinden biri olan far bazından bahsedeceğim sizlere, Wet n wild gün geçtikçe çıtasını yükseltiyor gerçekten, hemen hemen tüm ürünlerini severek kullandığımdan dolayı bu ürünü de gönül rahatlığıyla aldım diyebilirim.  Bildiğiniz gibi wet n wild hem uygun fiyatlı hem de performans olarak başarılı ürünlere sahip bir marka, ayrıca cruelryfree ( hayvanlar üzerinde deney yapılmaması)  olması da ayrıca benim için güvenilir olmasını sağlıyor. 
 
Wet n Wild Eyeshadow Primer
 
 Öncelikle bilmeyen olabilir diye biraz far bazı nedir ondan bahsetmek istiyorum. Eğer göz makyajına önem veriyorsanız ve gün içerisinde uyguladığınız farın kalıcılığını sağlamak, ayrıca kullandığınız farın göz kapaklarının çizgilerine dolmasını istemiyorsanız mutlaka bir far bazı kullanmanız gerekiyor. 

gratis, far bazı, far, kalıcı makyaj

Evet gelelim wet n wild in far bazı hakkında ki düşüncelerime, öncelikle tüp şeklindeki dar ağızlı ambalajını çok kullanışlı buldum. Baz hafif likit yapıda olup krem rengine sahip göz kapağına sürdüğünüz anda hemen matlaşıyor, kesinlikle yağlı göz kapaklılar bu ürünü çok sevecek diyebilirim,.
 
 
Wet n Wild Eyeshadow Primer, Wet n wild far bazı,

 Wet n wild far bazı göz kapağına hafif nötrleme işlemi yaparken,pürüzsüz ve kadifemsi bir his de bırakıyor, ürün göz kapağına hemen sabitleniyor ve farın rengini olağan üstü bir şekilde belirginleştiyor, yukarı da ki fotoğrafta gördüğünüz gibi, pigmenti zayıf olan far bile ne kadar parlak ve canlı bir görünüm kazandı. Ürün uzun süre kalıcı bir özelliğe sahip, ben sabah yaptığım makyajın
 akşam eve gelince yerinden bir gıdım bile oynamadığını görünce, bu ürünüm ne kadar iyi olduğunu gösterdi bana, bence uygun fiyatlı far bazı, arayanlar kesinlikle bakmalılar
Gratis mağazalarından 22 tl gibi bir fiyata satılıyor indirimli fiyatıyla denk gelirseniz 12,90  gibi bir fiyata alabilirsiniz.
Başka bir yazı da görüşmek üzere
Hoşçakalın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM