Wet n Wild Tekli Farı - Panther


 

Gratis, Wet n Wild , Tekli far, Smoky eyes, siyah far

İyi Geceler Güzeller !

 Yine bir gece yazısıyla karşınızdayım. Başım çatlıyor resmen ama bloğum için yaptığım aylık planlamaya uymak zorundayım anlayacağınız yazmassam olmaz 😊 Geçenlerde sizlere gratis alışverişimden bahsetmiştim ya işte o alışverişte aldığım Wet n Wildin tekli farlarından mükemmel bir siyahlığa sahip olan '' Panther '' den bahsetmek istiyorum sizlere aslında instagram dan beni takip edenler bilir paylaşmıştım. Ben bu tekli farlara bayılıyorum doğrusu gerçekten bazı paletlere bin çekerler. daha önce Nutty , Brulee ve simli seriden  Gaoupie ile igili deneyimlerimi paylaşmıştım. öncelikle bu farların minicik boylarıyla taşınma kolaylıkları var her an yanınızda bulundurabilirisiniz. Gelelim Panther hakkıda ki yorumlarıma..


siyah far, smoky eyes, göz makyajı, gratis, wet n wild,

 Lafı çok uzatmayacağım gördüğünüz gibi simsiyah bir far aslında ne işe yarar ki dediğinizi duyar gibiyim :)
 Olur mu hiç, ben bu farı Smokyeye yapmak için aldım özellikle özel gün makyajları için harika kullanımı var. Geçen katıldığım bir kına gecesinde sadece bu farı kullanarak göz makyajımı yaptım gerçekten olayyy pigment  tek kelime harika
siyah far, wet n wild panther, smoky eyes


siyah far, siyah göz makyajı, wet n wild,

Aslında günlük hayatta da kullanım alanları da var yani mesela, alt kirpik dipleri olsun eyelineriniz sabitlemek için üst kirpik diplerinde falan kullanmak mümkün, koyu renkli bir far olamsına rağmen kesinlikle tozutma falan yapmadı tabi wet n wild farları oldukça başarılı bence sürümü falan kolay :) daha ne anlatılır ki minoş bir far hakkında fiyatı 6,90 ama indirimde 4 liraya falan düşüyor bence mutlaka elinizde bu renk olamalı :) 
Geldik yazının sonuna okuduğunuz için teşekkür ederim 
Başka bir yazıda görüşürmek üzere 
Esen kalın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM