Aromame Witch Cream- Whıtenıng - Beyazlatıcı Yüz Kremi

beyazlatıcı krem, nemlendirici, kore kozmetiği

Merhabalar 

Bugün  Aromame Witch Cream yani beyazlatıcı kremden bahsedeceğim. Kremin menşei kore bu kremi Limonian sitesinden almıştım. Özelliklerini falan okuyunca tam istediğim gibi olduğunu düşündüm. Baya zamandır kullanıyorum artık yorumlamak istedim.
Öncelikle Bu kremin beyazlatıcı etkisi dışında bir çok işlevi bulunuyor mesela günlük sabah akşam kullanılabilecek bir nemlendirici krem olarak da kullanılıyor.

beyazlatıcı krem

50 gr lık beyaz renkte ve çok tatlı bir ambalajı var ambalajı oldukça kaliteli bence, kreminde rengi de bembeyaz
Ürün ne katı ne de çok katı bir kıvamda, ama yağlı bir ürün diyebilirim,emilimini çok beğenemediğimi belirtmek istiyorum.

Özellikleri;


  1. Tek ürünle günlük temel bakımı sağlıyor yani ' All in One ' kremi 
  2. İnci eksraktı, meyan kökü ve niasinamid cildi beyazlatıp cilt tonunu dengeliyor.
  3. Kamelya yağı kuru ve yorgun cildin nemlendiriyor
  4. Sodyum hyaluronat cilt üzerinde ince bir tabaka oluşturup nem kaybını önlüyor.
  5. Dut kökü ekstraktı ise lekelenmeye sebep olan melanin oluşumunu engelliyor.
  6. Ürün her cilt tipi ve her mevsim için uygun görülüyor.

Peki bu krem gerçekten beyazlatıyor mu ? valla açıkçası ben öyle beyazlattığını görmedim. Ama düzenli kullandığım için cildimde ufak renk eşitssizliklerini hafif giderdi, verdiği nem güzel ama yağlı ciltlilere pek tavsiye etmiyorum, yüzünüzü çok parlatabilir zira dediğim gibi emilimi hiç kolay değil yani, kışın kullanmak isterseniz çok kuruyan cildinize iyi gelebilir.
Ben hemen hemen yarıya kadar geldim, sanırım devam edip dibini görürüm. Ürün hakkındaki düşüncelerimin sonuna geldik 
Kremin Fiyatı; 35 TL 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM