GRATİS'İN 2016 YILBAŞI İNDİRİMDEN NELER ALDIM ?

 Herkese Merhaba !
Bugün gördüğünüz gibi gratis alışverişimle karşınızdayım.  Aslında uzun zamandır bu indirimi bekliyordum  genelde çok merak ettiğim ürünler stokta olmuyordu, bu indirimde biraz daha erken davranıp tüm istediklerimi yakaladım diyebilirim. Dediğim gibi alışverişim hem  ihtiyaç hemde merak edilen ürünler üzerine oldu konuyu fazla uzatmadan hemen gratisten neler aldığıma geçelim ben alışverişimi kısım kısım aldım yani,  ihtiyaç, makyaj ve bakım şeklinde



Günlük İhtiyaç 

 Her alışveişimde olduğu gibi benri markasının kare pamukları aslında indirimde olmadan da aldığım ürünlerdn kendisi benri pamuklarında indirim yok tu 3,90 gibi bir fiyatı vardı.
Benri ıslak mendilleri yine en sevdiklerimden bunda da 3 al 2 öde indirimi vardı ben bittikçe aldığım ürünlerden kendisi fiyatı 2,95  
Palette boyaları da 5,50 liraya düşmüştü ablam için aldım.
Perfect Purıty Bebek şampuanı daha önce almıştım ve beğenmiştim tekrar aldım fiyatı 5,50 

 Kozmetik

Sanırım beni en heyecanlandıran kısma geldik:) Kozmetik ürünlerinde de çoğunda indirim vardı,
 En çok aradığım ve bir türlü bulamadığım pastelin mat rujlarından 20 numara 14,90 lira gibi bir fiyata geldi. 
Gosh Boombastıc Maskara en merak ettiklerimden fiyatı 17,45 gibi bir fiyata düşmüştü.
Yine merak ettiğim bir maskara olan Wet n Wild  Max Volume Plus u aldım fiyatı 11,35 
Eklips makyaj süngerlerini daha önce de kullanıp çok beğenmiştim tekrar almak istedim son 2 taneyi de ben aldım :) tekinin fiyatı 5,35 
Wet n wild Ultımate Brow kit ise 11,90 gibi bir fiyata geldi 
The Balm Mary-lou Manızer oldukça merak ediyordum sürekli erteliyordum lakin daha fazla dayanamadım ve %40 indirimle 35 liraya aldm.

 Bakım

Evet yine daha önce hiç kullanma fırsatım olmayan ürünleri aldım.
Himalaya Herbals beyazlatma etkili yüz temizleyicisini aldım fiyatı 8,45 
Aynı markayla devam ediyorum himalaya arındırıcı neem özlü maskesi fiyatı 5,95
 Dırty Works markasının göz kremi yine en merak ettiklerimden 14,90 gibi bir fiyata aldım.
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM