La Roche-Posay Effaclar Duo(+) Unfıant Tester Deneme

sivilce lekelerine çözüm, sivilce sorunsalı, sivilce, akne, cilt lekeleri

Merhaba 👋

Yaklaşık 1 haftadır yazı yayını yapamıyorum, aslında amacım aralık ayında her gün bir yazı yayınlamaktı ama maalesef yoğunluktan hiç fırsatım olmadı. Umarımbu yayınımla hızlı bir dönüş yakalayabilirim zira yayınlanmayı bekleyen bir sürü deneyimim var :)
 Bugün ki yazımda La Roche-Posay Effaclar Duo(+) Unfıant in tester üründen bahsedeceğim. Bu tester ürün bana Dermokozmetika sitesi tarafından gönderilmişti.
Benim cildim sivilceye meyilli olduğundan dolayı bu ürün tam benlik diye bilirim, aslında tester ürünün içerisinde 3-4 kullanımlık kadar ürün olmasına rağmen bende bir izlenim oluşturdu diyebilirim.
Gelelim bu ürünün ayrıntılarına.
 
sivilce lekelerine çözüm, sivilce sorunsalı, sivilce, akne, cilt lekeleri

La Roche-Posay Effeclar Duo Unfıant serisi sivilceye meyilli ciltler için tasarlanmış. Ürünün vaatleri; akneye eğilimli ve yağlı ciltlerde cilt bozukluklarını azaltması, akne sonrasında oluşan kahverengi lekeleri onarması ve tekrar oluşmasını engelliyor olması,
Ürünün içerisinde %100 mineral pigmentler sayesinde cilt tonunu eşitliyor ve kapatıcı etkisi gösteriyor ayrıca cildin parlamasını azaltıyor.
 Ürünün açık ve orta  olmak üzere 2 tonu var.
Ben ilk kullanımda kullandım da ürünün etkisini gördüm çünkü çok az bir miktar elimde gördüğünüz kadar ürün bile tüm cildime yetti cildimi nasıl canlı gösterdi vaatlerinden kapatıcılık ise benden tam not aldı diyebilirim çünkü bir fondöten gibi ciltteki kusurları özellikle kahve ve kırmızı lekeleri örtmesi de gözümden kaçmadı.
Bir gün boyunca da cildimde sımsıkı durdu, kusma yapmadı ya da ne bileyim cildimi yağlandırmadı, Ürün 8 gün içinde iyileştirici etkisi gözle görülüyor, 4 hafta sonra ise cilt  temizlenmiş ve gözeneklerden arınmış görünüyormuş.
Dediğim gibi benim elimdeki tester olduğundan ben o kadar gözlemleyemedim ama bir tester bile bu kadar etkiliyse kesinlikle büyük boyunu alırım ve 2017 yılına bu ürünle damgamı vururum :) Şaka bir yana bir çok yabancı bloggerların yorumlarını okudum da ağzım açık kaldı resmen. Bir çok sitede gezindim hep 50 ve üzeri fiyata sahip sanırım en uygunu yine dermokozmetika da çünkü fiyatı 44,92 TL falan.
Gerçek boyutu ise 40 ml
Benim deneyimlerim bu kadardı peki sizler bu ürünü kullandınız mı ? Lütfen aranızda kullananlar fikirlerini paylaşsın benimle.
Başka bir yazıda görüşmek dileğiyle
Esen Kalın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM