QUICK FIX FACIALS KOLOJENLİ TOPARLAYICI MASKE

Merhabalar 👋 

Bugün sizlere uzun zamandır deneyimleme fırsatı bulduğum Quıck Fıx kolojenli toparlayıcı maskeyle karşınızdayım. Hatırlarsanız daha önce sivilceler için ( Yeşil ambalajlı ) olanı yazmıştım okumak için Tık Tık
 İngiltere manşeili bir marka olan Quıck Fıx in sarı ambalajlı bu maskesini  daha önce türk blogger arkadaşlarda görmemiştim ama yabancı bloggerlarda çok fazla karşılaşıyordum. Oldukça da merak ediyordum. Deneyimimi de sizlerle paylaşmak istedim. 


Öncelikle şunu belirtmeliyim ki Quick Fix kolojenli toparlayıcı maske tüm cilt tipleri için tasarlanmış, maskenin amacı cildi sıkılılaştırırken cilde elastikiyet katarak cildin nem dengesini koruma aynı zamanda cildi ölü deri hücrelerinden arındırmak. 
Şöyle söyleyeyim maskenin içerisinde ki kollojen- cildin yumuşaklığını ve esnekliğini geliştirmeye yardımcı oluyor. Hiyalüronik Asit + E vitamini, cildi nemlendirip hücre yenilenmesini sağlıyor. 
Kömür+ Volkanik lav kumu ise cildin daha sağlıklı ve parlak olmasını sağlayıp cildi ölü deri hücrelerinden kurtarmaya yardımcı oluyor.


Maske kül renginde olup, dikkatli bakılınca içerinde küçük küçük siyah kömür parçacıklarını görmek mümkün lakin cilde uygulanınca o parçacıklar pek gözükmüyor. Maske çok katı olamyan bir çamur kıvamında olup cilde uygulanması da oldukça kolay, Maskeyi iyice arınmış temiz ve kuru cilde kalın bir tabaka halinde uygulamak gerekiyor, Göz ve dudak çevresine uygulamaktan kaçınmak gerekiyor. Maskeyi ciltte 5- 10 dk gibi bir süre durdurduktan sonra , ılık suyla dairesel hareketlerle cildi nazikçe ovarak maskeyi tabaka halinde çıkarabilirsiniz yada ılık ve nemli bir havlu yardımıyla temizleye bilirsiniz,

 

Benim maske hakkında ki düşüncelerime gelecek olursak, ürünü cilde uyguladığımız an da özellikle burun bölgemde hafif bir karıncalanma hissettim ki bu durumu ambalajın arkasında uyarı olarak not düşmüşler. Maske ciltte kurumaya başladıkça bu karıncalanma yavaş yavaş geçiyor  ve hafif bir serinlik oluşuyor benim çok hoşuma gitti diyebilirim. Son dakikalarda ise yüz   gerilmeye başlıyor, maske iyice kuruduktan sonra da maskeyi cildimden ılık su yardımıyla  çıkarıyorum. Size tavsiyem kesinlikle soğuk suyla çıkarmayın çünkü soğuk suyla temizlemek oldukça zor.


Cildimi duruladıktan sonra, ki his ise şu; o kadar gerdiren bir maske  nasıl olurda cildi bu kadar nemli tutar oluyor, ben karma ciltli olduğum dolayı T bölgemde hafif parladı, ama cildimin diğer kuru kısımları olduça yumuşak ve elastik bir özellik kazandı diyebilirim. Düzenli kullandığım için yüzümdeki kırışık olmaya meyilli kısımların ise hafif toparlandığını da hissettimimim
Ben maskeyi hafta bir veya iki kez yapıyorum cildimi çok iyi dinlendirdiğini düşündüğüm bir maske oldu,en sevdiğim yanı da sivilce ya da çok kuruluk oluşturmaması oldu.
Eğer fırsatını bulursanız denemenizi tavsiye ederim 
Geldik bir yazının daha sonuna 
Bu ürünü sadece Gratis mağazalarında satılıyor 
Sanırım  18 lira gibi bir fiyatı var.
Sizler daha önce bu maskeyi kullandınız mı ya da etkilerinden haberdar mısınız?  Düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :) 
Esen kalın :)
💕

Yorumlar

  1. Uyguladıktan ve yıkadıktan sonra cildin kıpkırmızı olması normalmi?

    YanıtlaSil
  2. Maskeyi ben ilk defa bugun kullandım ve yüzüm inanılmaz yandı 10 dakika bekleyemeyip hemen çıkarttım ve yüzüm kıpkırmızıydı güneşte yanmış gibi ama burnumun üzerindeki siyah noktaları temizlediğini fark ettim ve evet yüzüm gerildi yine de demem o ki hassas ciltler için pek uygun değil bence

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM