Wet N Wild Silent Treament Far Paleti

Merhaba !!

 Wet n Wild farlarını denemeyen kaldı mı? bu markanın farlarını severek kullanıyorum en son aldığım üçlü paletlerden '' silent treament '' far paletinden bahsetmek istiyorum sizlere !


Minik boydaki bu palet taşınabilirlik açısından çok uygun genelde seyahat ederken çok kullanışlı oluyor, paletin içerisinde  minik iki fırçası bulunuyor
Bu far paletinin üç rengi de o kadar güzel ki ben gerek günlük hayatta gerek özel günlerde severek kullanıyorum çünkü joker renkler içeriyor.
Baştaki renk çok açık toz pembe rengi kaş altını aydınlatmak için ama göz kapağını nötrlemek içinde kullanılabilir, ortadaki  crease içerisinde minik minik ışıltılar barındırıyor, koyu bir rengi var buğulu göz makyajı için biçilmiş kaftan diyebilirim, katlanma bölgesinde kullanınca da çok güzel duruyor, pigmentasyonu muh-te-şem :)  dökülme yapmıyor olması da gerçekten çok iyi, en alttaki renk yani Eyelıd ise hafif metalik gri tonlarında ister tek başına ister gölge yapılarak kullanılır.

Pigmentasyonu çok iyi olan far paleti çok fazla tozutmuyor, dökülme yapmıyor primer yardımıyla kullanılınca gün boyu kalıcılığını koruyor.
Far paletini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz 14,90 fiyatı var ben indirim zamanında 8,90 gibi bir fiyata almıştım.
Siz bu palet hakkında ne düşünüyorsunuz bakalım ?

Yorumlar

  1. hemen hemen herkesin memnun kaldığı far paletleri, renkler çok güzel, fiyatları uygun, çok beğeniyorum bende :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM