YURT DIŞI ALIŞVERİŞİ - ZAFUL PART1

Herkese Merhaba👋

 Hatırlarsanız yaklaşık bir ay önce www.zaful.com
dan bir dilek listesi oluşturmuştum; yazısı için Tık Tık oluşturduğum listede en beğendiğim dört parçadan oluşan kırmızı çanta seti dün itibariyle elime ulaştı. Yani yaklaşık bir ay gibi bir sürede geldi diyebiliriz. Aslında ilk siparişimde biraz tereddüt etmedim desem yalan olur, genelde online alışverişlerde aldığımız ürünler elimize ulaşınca hiç de fotoğraftaki gibi durmazlar ya ondan yani, ama çanta seti gerçekten beni çok şaşırttı çünkü gerçekten oldukça iyi  tam istediğim gibi oldukça orijinal duruyor, ayrıca  sitenin paketleme sistemini çok başarılı buldum, bütün parçalar ayrı ayrı paketlenmiş ve iç içe konulmuştu, ürünler hiç bir şekilde hasar görmeden elime ulaştı. Ürünler bahsedildiği gibi deri kokuyor, çok sert değiller ama çok da yumuşak değiller
Set; büyük boy, orta boy el çantası, cüzdan ve anahtarlıktan oluşuyor.

Setin En Büyük Parçası
Aslında çok da büyük değil günlük kullanım için oldukça ideal diyebilirim, iki şekilde kullanmak mümkün çift taraflı kulp kısmı  birde yanlardan takılan uzun ipi var. Ayrıca iç kısmının kumaşı falanda baya kaliteli, içte bir fermuarlı kısım ve fermuarsız iki bölmesi var
Ortaboy El Çantası
                                 
Bu boyda günlük hayatta rahatlıkla kullanlacak bir boyutta en azından cüzdan, telefon, anahtarlık ve biraz makyaj malzemesi alabilir :)
Cüzdan
Cüzdan ise üç bölümlü orada fermuarlı kısım bulunuyor evet kartlık kısmı falan yok ama ben oldukça beğendim
Anahtarlık
Ben bunun anahtarlık olduğunu bilmiyordum elime ulaşınca anladım gerçekten çok farklı duruyor ve bir çok anahtar bir arada bulundurabileceğim için çok mutlu oldum :)
 
Evet benim tercih ettiğim çanta setinin ayrıntıları bu şekildeydi 
 Fiyatı
$37.99
Peki benim tercihimi sizler nasıl buldunuz ? Yorumlarınızı mutlaka bekliyorum.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM