DIRTY WORK STOP PUFFY EYES - GÖZ ALTI ŞİŞLİKLERİ İÇİN GÖZ KREMİ


 

Merhabalar !

Bugün sizlere yaklaşık bir aydır düzenli kullandığım Dırty work markasının göz kreminden bahsedeceğim; bu markanın ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Benim bu markada kullandığım ilk ürünüm. Ambalaj stiline herkes gibi bende bayılıyorum o kadar tatlı ki gerçekten al beni diyor resmen :)
Uzun zamandır merak ettiğim markada başlangıcı göz kremiyle  yapmak istedim. Yılbaşı indiriminde 15 TL gibi bir fiyata bulunca kaptım hemen, Çünkü diğer markalarında göz kremleri indirimle hemen hemen bu fiyata denk geliyordu merak ettiğim ürünü aldım en azından.


Ürünün göz altlarını sıkılaştırmayı, Yorgun görünümü yok etmeyi , şişliği indirmeyi, aydınlatmayı ve ince çizgileri giderme gibi vaatleri bulunuyor. Ayrıca tüp şeklindeki ambalajı kullanım açısından oldukça pratik ve hijyenik diyebilirim, 
Göz kremi koku içermiyor, oftalmoloji ve dermatolojik olarak test edilmiş. 
Çok az miktar her iki göze de rahatça yetiyor bu şekilde olması ürünü uzun süre kullanabileceğimiz anlamına geliyor. Öncelikle çok kuruyan göz altlarına sahip biriyim, sabah ve akşam olmak üzere düzenli bir şekilde kullanmaya dikkat ettim; çok hafif bir yapısı olan krem göz altlarımı oldukça ferahlattı ayrıca çok erken vakitlerde kalktığım için şişen göz altlarıma çok çok iyi geldi. 
En sevdiğim yanı kesinlikle göz altlarıma verdiği nem diyebilirim, genelde makyajımı yaparken göz altı kapatıcım pütür pütür dururdu bu kremi kullandığımdan beri göz altlarım da ürün birikmiyor dahası göz altlarım dinlenmiş gibi gözüküyor, 
Göz altlarım da yanma yada alerjik gibi ters etkiler göstermedi.
 Bence fiyatına göre performansı iyi olan ürünlerden 
Siz kullandınız mı bu kremi neler düşünüyorsunuz?
Ben bu markanın diğer ürünlerini de kullanmayı düşünüyorum sizin tavsiye ettiğiniz ürünler olursa tavsiyelerinizi alırım :) 
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Başka bir yazıda görüşmek üzere 
Esen Kalın :)



Yorumlar

  1. nem vermesi iyiyse ben bakayım buna bir :D

    YanıtlaSil
  2. Ben senden bir şey rica edebilir miyim? Cilt bakımı ürünleriyle ilgili yazılarını seviyorum; ancak, ben ürünlerin içerikleriyle de çok ilgileniyorum. Ve içerik görmeden yazılan yazı benim için hep eksik kalıyor. İçöerik bilgisinin bulunduğu kısmın fotoğrafını da ekleyebilir misin sonraki yazılarına? Çok teşekkürler, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım haklısın ben ayrıntılı olarak fotoğrafını çekmedim ama paraben parfum vb zararlı madde içermediğini belirtiyorum çoğu yazımda yine de dikkate alacağım canım esen kal :)

      Sil
  3. Fiyati da uygun, benim de nemsizdir göz cevrem, nemi sevdiysen denemeye deger tesekkürler canim :)

    YanıtlaSil
  4. bu markanın başka bir ürününü kullanmıştım, göz kremi olduğunu bilmiyordum, fiyatı da çok güzel, denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  5. En sevdiğim göz kremlerinden ve nem verme konusunda başarılı :) Emeğinize sağlık <3

    YanıtlaSil
  6. I think it could work quite well :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM