GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM


gratis, gosh maskara, gosh boombastıc
GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA 


Merhabalar !
Herkese sıcak simit tadında bir hafta sonu diliyorum ✋
Bildiğiniz gibi en iyi maskarayı bulma azmim devam ediyor. Uzun zamandır gözümü gratis te satılan gosh markasının boombastic maskaralarına dikmiştim, iki türlü maskarası var sanırım biri xxl volume mascara diğeri de xxl swırl volume olanı, benim elimdekiler bitince ilk fırsatta swırl volume yani yeşil ambalajlı olanı aldım, çünkü diğeri tükenmişti ama ilk fırsatta siyah amblajlı olanı da denemek istiyorum. 

gosh boombastıc, maskara,
GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA 

 Şimdi bu maskara hakkında konuşmak istiyorum biraz, üzerinde ki yazıda içerisinde argan yağı olduğu yazıyor ki bu beni çok sevindirdi çünkü argan yağının besleyici özelliği var. En heyecanlandıran yanı da farklı bir tasarımı olan fırçası oldu diyebilirim.
 Benim uzun ve seyrek kirpiklerim olduğundan kesinlikle ilk istediğim kıvrım ve dolgunluk oluyor.

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA 

Gördüğünüz gibi spiral bir şekildeki uzun ve geniş plastik fırçası aşağıdan yukarıya doğru incelirken aralarda küçük küçük parçalar da bulunuyor. Küçük fırçaların olması iyi çünkü alt kirpiklere uygulamak kolay oluyor.


gosh boombastic, maskara, gratis,
GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA 

Gelelim maskarayla deneyimlerime; Zayıf kirpiklerimi çok güzel tarayıp uzattı ayrıca volüm verdiğini düşünüyorum, bence siyahlığı da oldukça ideal, topaklanma yapmamasını da çok beğendim birinci katta gördüğünüz gibi bu şekli aldı. Maskaranın ıslak bir yapısı var çok dikkatli sürmek gerekiyor zira göz kapaklarına falan bulaşabiliyor. En sevdiğim yanı ise gün içinde göz altlarıma dökülme yapmaması ayrıca dayanıklı bir maskara olmasına rağmen kolayca temizleniyor olması diyebilirim. Normalde maskaralarımı temizlerken mutlaka 3- 5 kirpiğim dökülüyor ama bu maskara da dökülme yapmadı. 
Genel olarak bu maskarayı çok beğendim 
sizler bu maskarayı kullandınız mı , neler düşünüyorsunuz ? 
Başka bir yazı da görüşmek üzere 
Hoşça kalın
💗

Yorumlar

  1. Güzel bir maskara arayışındaydı. Buna bakacağım mutlaka yazı için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım