Maybellıne Affınıtone 79 Flash Plum Allık


Selam Millet !

Bugün sizlere başlıktan da anlayacağınız üzere Mybelline affınıtone 79 flash plum allığında bahsedeceğim, lafı çok fazla uzatmadan ürün hakkındaki yorumlarıma geçmek istiyorum içini gösteren şefaf plastik bir kapağa sahip olan allık tam bir gül kurusu renginde, maalesef allık insanı değilim bu allık bana hediye olarak gelmişti renk tonu da hoşuma gidince kullanayım ya ne olacak falan dedim.


Maybellıne Affınıtone 79 Flash Plum Allık

Maybellıne Affınıtone 79 Flash Plum Allık
Evet çok güzel bir rengi var ama yüzde bu renk çok fazla belli olmuyor maalesef, ayrıca allığın içerisindeki ışıltılar ise hiççç olmamış demekten kendimi alamıyorum. Eğer beyaz teliyseniz deneyim derim ama benim gibi esmer seniz ardınıza bakmadan uzaklaşın bu allıktan. Kalıcılığına gelecek olursak  berbat püf diye uçan bir cins , çok tozutuyor sanki bu ürün boşuna tasarlanmış geldi bana seveni var mı bilemem ama benim için sınıfta kaldı 👎
Allık hakkındaki düşüncelerim bu kadardı sizler kullandınız mı bu serinin allıklarını neler düşünüyorsunuz ? Yorumlarınızı bırakırsanız çok mutlu olurum
Görüşmek üzere esen kalın :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM