ROSSMANN ALIŞVERİŞİM



            

SELAM !

2017 Yılı'nın ilk postuyla karşınızdayım başlıktan anlayacağınız üzere bu bir alışveriş yazısı, maalesef yaşadığım şehirde Rossmann yok :(  yılbaşında  İstanbul'daydım açıkçası indirim fırsatını da değerlendirmek istedim. Gelelim neler aldığıma


Rival de loop markasının bakım ürünlerinin namını çok duyuyordum ee bir maske canavarı olarak iki kullanımlık nemlendirici ve onarıcı maskesini aldım.
Fiyatları  teki 2,79 TL 


 Isana Young sivilce önleyici jelini de merak ediyordum denemek istedim en kısa zaman da deneyimleyip sizlerle paylaşmak istiyorum umarım etkilidir.
Fiyatı 6,99 TL


Vee en merak ettiklerimden  Rival de Young ın XXL bronze far paletini de görünce hiç dayanamadım baya indirimliydi
9 TL gibi bir fiyatı vardı.


İki tane de maskara aldım daha önce Rival de loop markasının başka bir maskarasını denemiştim memnun kalınca farklı bir fırçaya sahip olan bu maskarasını aldım
Fiyatı 8,39
Essence l love Extreme maskarasını da aldım yine merak ettiğim maskaralardan indirim yoktu ama normal fiyatları da oldukça uygun zaten
Fiyatı 10,99
Evet benim Rossmann alışverişim bu şekildeydi nasıl buldunuz ?Lütfen düşüncelerinizi yorum olarak bırakın:)
Başka bir yazıda görüşmek üzere
Esen Kalın :)


Yorumlar

  1. Güzel bir alışveriş olmuş. Detaylı yorumlarını bekliyorum ilk fırsatta ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM