The Balm Mary-Lou Manızer Aydınlatıcı Yorumlarım


The Balm Mary-Lou Manızer Aydınlatıcı

Merhaba !


Herkese ışıltılı günler diliyorum bugün ki konuğum The Balm'ın Mary-lou Manizer aydınlatıcısı sanrım blog camiasında yorumlamayan kalmadı, bir ben dışında :) sürekli erteliyorum , bu güzelliği niye ertelemişim ona da anlam veremiyorum ya neyse aslında The Balm Jovi paletindeki aydınlatıcının mary olduğunu sanıyordum hep ayrıca bana yetiyor gibiydi ama testerlarını deneyip mary lou olmadığını gördüm, dayanamadım ve aldım :) iyi ki aldım diyorum çünkü  gerçekten şuan aşk yaşıyoruz.

The Balm Mary-Lou Manızer Aydınlatıcı 

Aydınlatıcı hakkındaki yorumlarıma gelecek olursak ; Aydınlatıcının dış ambalajı karton ama esas ambalajı  metal  içerisinde çok kullanışlı bir aynası var. Ambalajının üzerindeki esprili fotoğraflar  oldukça hoş 8.5 g ürün sanırım bir ömür yetecek gibi duruyor  :)


The Balm Mary-Lou Manızer Aydınlatıcı

Aydınlatıcı çok yumuşak bir yapıda  pudradan daha hafif bir yapısı var şampanya renginde olup öyle sim sim de durmuyor.

The Balm Mary-Lou Manızer Aydınlatıcı 

Tek dokunuşta pigmentinin muhteşemliğini görebilirsiniz, çok fonksiyonlu bir ürün olduğunu düşünenlerdenim, genel olarak kaş altımı elmacık kemiklerimi ve dudak üstümü aydınlatmak için kullanıyorum ama far olarak da çok güzel kullanılıyor. Bunu kullandığım zaman cildim ışıl ışıl gözüküyor dozunda kullandığım sürece oldukça doğal bir ışıltısı var ama fazla kaçırınca Allah'a emanetim :) kalıcılığını artırmak istediğim zamanlarda uygulama yapacağım yerlere çok az miktarda vazelin uyguluyorum gerçekten de ürün kalıcılığı artıyor. Severek kullanıyorum ve öneriyorum almak isterseniz ürün Gratis mağazalarında satılıyor 59,90 gibi bir fiyatı var ama ben indirimle 35 liraya falan aldım.
Geldik bir yazının daha sonuna okuduğunuz için teşekkür ederim
Esen Kalın :)
💖

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM