Yurtdışı ''Banggood.com'' Alışverişim



Herkese Merhaba !

Bugün sizlere bir online alışveriş sitesi olan www.banggood.com dan bahsedeceğim. Bu site Çin menşeili olup bünyesinde çok fazla ürün barındırıyor. Mesela elektronik, makyaj, aksesuar, çanta, ev eşyaları,oyuncak, kıyafet vb. bir çok kategori yer alıyor. Tabi benim dikkatimi çeken kısım kozmetik olduğundan direkt o sayfayı incelemeye aldım ve tabi payıma düşeni de almadan edemedim. O kadar çeşit ürün mevcut ki gerçekten tercih yaparken oldukça zorlandım. Benim tercihlerime gelecek olursak;



Oval Fırça Seti

Son zamanlarda oldukça popüler olan her kesin kaşık fırça diye adlandırdığı oval fırçaları görür görmez vuruldum diyebilirim.Gerçekten elime aldığımda beni çok şaşırttılar diyebilirim. Öncelikle rengi oldukça şık ve fırçaların kılları çok yumuşak 

Fırça seti 5 parçadan oluşuyor;
Fondöten, kapatıcı,kontur,far fırçası şekilde sıralanıyor ben size kısaca hangi fırça ne işe yarıyor göstereyim.



En büyük fırça fondöten fırçası diğerlerine göre daha enli ve kılları daha fazla


Bu fırçayı da allık fırçasına benzettim diğer fırçadan biraz daha ufak lakin bununla da fondöten ya da kapatıcı uygulanabilir.


Bir çok amaçla kullanılacak bir fırça ister toz ürün ister likit ürün uygulanabilir,


Bu biraz daha küçük bir fırça bence bunla burun konturu çok iyi yapılır :)


En merak ettiğim fırçaya geldik. Dudak ürünleri, far ya da kapatıcı için oldukça ideal bir fırça.

    

Far Paleti

Birde bu 40 lı mini far paletini aldım renkleri o kadar güzel ki kahvenin her tonu mevcut 

İşte benim Banggood.com alışverişim bu şekildeydi. 
Nasıl buldunuz ? 
yorumlarınızı bekliyorum
Sevgilerle 
💗

Yorumlar

  1. Biri alışveriş mi dediiii 😃 hemen atlıyorum 😃

    Canım farına özellikle bayıldım.Çok hoş tonları var.Fırcalarında çok cicii 😃

    Öpüyorumm kocamannnn 😘😘

    YanıtlaSil
  2. Eline ne kadar zamanda ulaştı kargo ücreti var mı keşke bunlardan da bahsetseydin daha bilgilendirici bir yazı olurdu. Aldiklarini İyi günlerde kullanman dilegiyle :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM