Zaful Kadife Elbisem -- Long Sleeve Maxi Velvet Dress


Güneşli Bir Günden Merhaba ✊ 

Geçenlerde instagram da paylaştığım günün konbininde giydiğim elbisemi bugün blogda sizlerle de paylaşmak istedim.  Bildiğiniz gibi bu sene maxi kadifeler oldukça moda bende Zaful sitesinde gezinirken bu Kadife Elbiseye resmen vurulmuştum. Yaklaşık bir haftadır elbise elime ulaştı ve severek giydim bana hafif geniş oldu ama elbisenin kumaşı likralı olduğundan çok dökümlü duruyor. Elbise çok şık ben gerek günlük hayatta da gerek özel gecelerde topuklu ayakkabı kullanarak çok severek kullanıyorum. Kadife elbise oldukça rahat, rengi simsiyah sitede lacivert rengi de var ama ben kadifeyi siyahla seviyorum.






Siyah kadife elbisenin omuzlarından aşağıya doğru payet detayları iniyor bu gerçekten çok hoş duruyor. 



Kırmızı cüzdan ise Kırmızı Çanta Seti nin cüzdanı onu da aldığım günden bu yana severek kullanıyorum .
💓💓






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM