Clınıque Superbalanced Fondöten Yorumlarım



kapatıcı fondöten, clınıque, fondöten,
Clınıque Superbalanced Fondöten 

Herkese Merhaba !

Son zamanlarda elimden düşürmediğim fondötenimle tanıştırayım instagramdan günlük makyajım da bu fondöteni ne kadar çok paylaştığımı takip edenler bilir.  Gına geldi dediğinizi duyar gibiyim :) ama ne yapayım cildim bu fondötenle çok iyi anlaştı. Evet bahsettiğim Clınıque'in Superbalanced Fondöteni sanırım bu fondöten akıllı özelliğe sahip nasıl mı? Hemen anlatıyorum.

clınıque, fondöten, yağlı ciltler için fondöten,
Clınıque Superbalanced Fondöten 

Ciltteki nemsiz bölgeleri nemlendirirken, fazla yağlı olan bölgenin de yağ dengesini sağlıyor benim cildim karma olduğu için gerçekten tam olarak cildimin tüm ihtiyaçlarını karşıladı diyebilirim. Bu fondötenin sevmediğim tarafı pompasız olan şişesi diyebilirim, kullanışlı bulmadım, ayrıca hijyenik hiç değil  kapağını açınca ürün yanlara dökülmüş oluyor hatta bir tabaka halinde kalabiliyor resmen zarar ziyan valla onun dışında sevmediğim yanı yok sanırım. 

Clınıque Superbalanced Fondöten

Gelelim Clınıque Superbalanced Fondötenin güzelliklerine :) Bende ki rengi 03 IVORY yani açığın en koyusu  bu da normal koşullardaki fondötenler de nude rengine tekabül ediyor.

clınıque fondöten, kapatıcı fondöten, kuru ciltler için fondöten
Clınıque Superbalanced Fondöten 

Biraz turuncu alt tonlu gibi geldi bana, bilmiyorum belki de yanılıyorum tamam tamam tam bir nude tonu var  :) esmerler ve kumrallar bu tonu çok rahat kullanır lakin beyazlara koyu gelebilir.
Fondöten çok hafif bir yapıya sahip kapatıcılığı ortadan yükseğe doğru, sürdüğün zaman yüzünde o fondöten ağırlık hissini vermiyor kadifemsi bir his bırakıyor ve cildi oldukça canlı gösteriyor ayrıca çok çabuk sabitleniyor nasıl desem mesela yağlı bölgelerde pudrayla sabitleriz ya işte sanki pek gerek kalmıyor bu işleme gibi geldi bana ama transparan pudra kullanınca da fena durmuyor yani

fondöten, kapatıcı fondöten, düğün makyajı,
Clınıque Superbalanced Fondöten
Deneyimlerime dayanarak kapatıcılığını arttırmak için kusurlu bölgelere corrector uygulandığı zaman gerçekten ciltteki pürüzsüz görünümü yakalayabiliyorum. Fondöteni daha çok kabuki tarzın bir fırçayla yada fotoğrafta gördüğünüz sık kılları olan oval türü fırçalarla uygulayınca en güzel sonucu alabildim diyebilirim peki süngerle dediğinizi duyar gibiyim ? Süngerle uygulayınca da ürün hafif yapıda olduğundan tüm ürün süngerde kalabiliyor. O yüzden kesinlikle süngerle kullanmayı önermiyorum. Fondöten ciltte kalıp gibi durmuyor cildi bunaltmıyor.
 Gelelim ürünün gün içerisindeki durumuna öncelikle ürünün altına baz uygularsak tüm fondötenler gibi tabi ki bunda da 1 - 2 saat fazlaca kalabiliyor ama gerçekten gün içerisinde kusma yapmamasını ondan ziyade sivilce oluşturmamasını çok sevdim diyebilirim. Bence oldukça başarılı bir fondöten lakin bu ambalajın biran önce yenilenmesini düşünenlerdenim diyebilirim. 
Clınıque sayfasında 139.00 TL  ama bazı online sitelerde daha uygun fiyatlara bulmak mümkün.
Neyse bu şekilde yazının sonuna gelmiş bulunuyoruz tamamen benim görüşüm bu şekilde aranız da kullanmış olanlar var mı siz nasıl buldunuz ? eksik söylediğim birşey varsa düzeltin lütfen okuduğunuz için teşekkürlerimi sunuyorum 
Esen kalın :)


Yorumlar

  1. günlük makyajımda çok fondöten kullanan biri değilim ama buna sans vermek isterim

    YanıtlaSil
  2. Fiyatlı bir ürünmüş, güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Double wear aynı bu şişedeydi, çok haklısın kullanımı gerçekten zor oluyor. Bir fondötenle sürmek için ellere hep bulaşıyor. Ne tip cilt için öneriliyor bir bilgin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tüm ciltler çok rahat kullanabilir bence :)

      Sil
  4. akıllı oluşuna bayıldım, bu tarz ürünleri çok seviyorum, fiyatı biraz yüksek ama kaliteli ürün isteyenler için farketmez bence, bir de pompalı olsaymış mükemmel olacakmış :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,ince yapılı fondotenleri bende seviyorum.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Bu tarz şişelere sinir oluyorum hep ürün israfı birden fazla geliyor ürün :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM