DERMOKİL NATURAL SKİN 7 ETKİLİ GÜNLÜK BAKIM KÜRÜ YORUMLARIM

kil maskesi, sihay nokta, dermokil, peeling
DERMOKİL NATURAL SKİN 7  ETKİLİ GÜNLÜK BAKIM KÜRÜ 

Selam Arkadaşlar !

Bugün ki yazımda dermokil'in cilt bakım küründen bahsedeceğim öncelikle belirteyim benim sivilceye meyilli karma bir cildim var  lakin çoğu zamanda cildimin kuruluğundan yana şikayet ederim. Yazın burun kenarlarım ve alnım yağlanıyor o kadar. Neden bunu vurguladım çünkü deneyimlerimi kendi cildime göre yapacağım. Herkesin cilt yapısı farklı olduğundan herkeste aynı etki vermeye bilir.
Ürün 7 etkili formülü sayesinde cilde ihtiyacı olan bakımı tek başına sağlayacağı vaat ediliyor. Genel olarak dermokil markasının ürünlerini çok severek kullanırım. Özellikle maskelerini, içeriğinde ki kilin cildime çok iyi geldiğini düşünüyorum.
 Neyse  bu kür hakkındaki deneyimlerime
gelecek olursak.

günlük bakım maskesi, peeling , maske, onarıcı bakım, sıkılaştırıcı bakım kürü,
DERMOKİL NATURAL SKİN 7  ETKİLİ GÜNLÜK BAKIM KÜRÜ 

 Temizleme, peeling, maske, nemlendirme, yenileme, onarım, sıkılaştırma gibi özellikleri bulunuyor, ürünün hangi özelliklerini gerçekten yerine getirdiğine bakalım isterseniz;
Temizleme jeli olarak kullanmak istersek öyle bilidiğimiz jeller gibi bir kıvamı yok köpürme falanda yapmıyor ama cildinize 1-2 dk ovalayıp ılık suyla yıkayınca cildi iyi temizlediğini hissedebiliyorsunuz ciltteki fazla kalıntıları kesinlikle alıyor cildimin kirden arındığını hissettim açıkçası,

dermokil, bakım kürü, maske, kil maskesi, cilt bakımı, sıkılaştırıcı,
DERMOKİL NATURAL SKİN 7  ETKİLİ GÜNLÜK BAKIM KÜRÜ 

Peeling etkisi ise içerisinde görebilirsiniz çok sert olmayan mavi renkteki minik partiküller sayesinde sağlanıyor, çok sert olmadığından cildi tahriş etmiyor ama hassas bir cildiniz varsa hiç önermem. Ben peeling kısmını genelde burun bölgemde kullanıyorum siyah noktalara falan pek etkisi olmuyor ama ne bilim burnum aydınlık parlak bir hal alıyor:) bu da hoşuma gidiyor. Hafta 1 de maske olarak kullanıyorum, genelde banyodan sonra kullanmaya dikkat ediyorum gözenekler açık olduğundan etkisi daha fazla oluyor, maske şeklinde kullanınca yüzümde kireç gibi kuruyana kadar bekletiyorum. Cildimi çok kurutmadı öyle yağlı bir his de bırakmadı verdiği yumuşaklık gayet yeterli geldi bana, 
 onarma ve sıkılaştırma özelliklerini  pek göremedim ama yenilemeden kastı verdiği o beyazlık , parlaklık ve aydınlık görünüm ise harika diyebilirim. Sivilce yapmaması da ayrıca memnun etti beni 


 Ben ürünlerin içeriğine çok nadir bakarak alırım. Merak eden arkadaşlar olabilir diye İçeriği de  bu şekilde paylaşıyorum. Benim objektif yorumlarım bu kadardı sizler ne düşünüyorsunuz  kullandınız mı bu ürünü ?
Başka bir yazıda görüşmek üzere 
Esen kalın :)
💗

Yorumlar

  1. bu tarz ürünleri genel olarak çok severim ama dermokili denemedim denemek de isterim :)

    YanıtlaSil
  2. beğenmene sevindim yerli markalara daha çok şans vermeliyiz belki de....

    YanıtlaSil
  3. İçerik fotosu paylaştığın için teşekkürler :) Naçizane tavsiyem, içerik okumadan hiçbir şey almamanız; çünkü ambalaj üstüne her şeyi yazabiliyor firmalar; ama, o ürünün gerçekten işe yarayıp yaramayacağını, kendimize uygun olup olmayacağını içerik okuyarak anlayabiliyoruz... sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Bu ürünü duymamıştım, ellerine sağlık Beauty ;)

    YanıtlaSil
  5. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    YanıtlaSil
  6. cildim çok hassas o yüzden bu ürünleri kullanamıyorum ben:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde her ürüne karşı cildinin hassasiyeti var ama dermokil herhangi bir sıkıntı olmadi

      Sil
  7. Cildim oldukça hassas o yüzden uzak durmakta yarar var :) Ellerinize sağlık, sevgiler <3 :))

    YanıtlaSil
  8. Bu ürünü kullanmadım açıkçası ben dermokili kesfedeli bir ay oldu cildinde baya değişiklik oldu normalde kullandigim markalardan daha iyi etki yaptı sizin onerdiginiz markayı internette gormustum emin olamadım ama sizin yazdıklarınız beni ikna etti denemek isterim fakat şuanda kullandığım başka dermokil ürünü var ikisini birden kullana bilirmiyim diye sormak istedim

    YanıtlaSil
  9. MUHTESEMM BİR ÜRÜN.NASİL POPULER OLMADİ ANLAMİS DEGİLİM.GOZENEK SİFİRLAYİCİ DİYEBİLİRİM

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM