FARMASİ HIGH PERFORMENCE FONDÖTEN


kapatıcı fondöten, fondöten, farmasi,
FARMASİ HIGH PERFORMENCE FONDÖTEN 

MERHABALAR !

Bu yazımda herkesin çok sorduğu Farmasi Hıgh Performance fondötenden bahsedeceğim gerçekten ne zaman İG de paylaşsam bir sürü soru geliyor memnun musun diye? Bende daha fazla dayanamadım ve kullandığım süre boyunca ki deneyimlerimi sizlerle paylaşmaya karar verdim. Öncelikle bu fondöteni sizler gibi bende çok merak ediyordum diyebilirim. Açıkçası daha önce bb kremini kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım bu fondötenin de anti-aging ve parlaklık önleyici özelliklerini görünce şans vermek istedim. 

farmasi, fondöten, kapatıcı fondöten,
FARMASİ HIGH PERFORMENCE FONDÖTEN 

 Farmasi'nin hıgh performance fondöteni gördüğünüz gibi tombul bir cam şişenin içerisinde bulunuyor, taşınabilirlik açısından gayet uygun, son kullandığım pompasız fondötenlere inat pompalı olması paha biçilemez, gerçekten bir fondötenin pompalı olması kadar güzel bir şey yok diyecek duruma geldim artık :)
 Neyse şaka bir yana, bu fondöten, hücresel yapılandırmayı artırıp güneşin zararlı etkisinden koruyor, içerisinde spf 15 var. İçeriğinde ki anti-aging aktifli (thermus thermophılus) sayesinde oluşmuş kırışıklıkları azaltıp, yeni yaşlanma izlerinin oluşumunu engelliyormuş. 16 saat kalıcılık vaat ediyor ayrıca full kapatıcı özelliğe sahip.

kapatıcı fondöten, farmasi fondöten,
FARMASİ HIGH PERFORMENCE FONDÖTEN 

Bende ki 03 numara gri tonlarda bir fondöten öyle sürünce kireç gibi durmuyor, cilt rengine çok uzun sürmeden adapte olan bir rengi var ayrıca bronzer ya da daha koyu tondaki fondötenle de rengini eşitlemek mümkün 

farmasi, fondöten, hıgh performance,
FARMASİ HIGH PERFORMENCE FONDÖTEN 

Fondöten  yapısı likit yapıda olup cilde dağıtımını oldukça beğendim. Ciltte hiç ağırlık yapmıyor , çok çabuk sabitleşen bir ürün diyebilirim. Cilde uyguladıktan sonra hafif matlık veriyor ve kadifemsi bir his bırakıyor. Aslında kullandığım diğer mat yapılı fondötenlere göre verdiği aydınlık çok hoşuma gitti. Özel günlere yakışan bir ürün zira kapatıcılık konusunda tatmin edici bir performansı var diyebilirim. Gün içerisinde kalıcılığı da gayet iyiydi eve geldiğimde cildimde her hangi kusma yada oksitlenme falan olmadı.
Ürünü şubat kataloğun da %50 indirimli olarak 34,99 TL gibi bir fiyatı var. 
Benim deneyimlerim bu şekildeydi sizler bu fondöteni kullandınız mı , sizce nasıl ? 
Ben ınstagram da farmasinin_buylu_dunyasi 
adlı hesaptan aldım. 
Sevgili hicran hanım çok ilgili birisi alışverişlerinizde oldukça yardımcı oluyor.
Whatsapp dan da ulaşabilirsiniz kendisine

0538 011 392 86
Okuduğunuz için teşekkürler başka bir yazıda görüşmek üzere
Esen kalın :)
💗




Yorumlar

  1. Kapatıcılığı için bile alınır sanırım ya, güle güle kulan ;)

    YanıtlaSil
  2. aslında kalın yapılı bir fondöten gibi duruyor ama farmasi ürünlerini seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir inceleme yazısı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  4. Kullanmak gerek güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  5. Yapısı oldukça güzelmiş :) Mutluluka kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. pek çok arkadaşım almak istiyor bu fondöteni çok iyi diyorlar sen de tanıttın tam oldu :)

    YanıtlaSil
  7. Selam :)
    İadeyi ziyarete geldim. Bloğun yeni tasarımı çok hoş. Her geldiğimde ayrı bir güzelleşiyor. Bende yeni bir header yaptırmak istiyorum. Bu tasarım sana mı ait birine mi yaptırdın. Mahsuru yoksa yazarsan çok sevinirim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM