HİMALAYA HERBALS ARINDIRICI NEEM ÖZLÜ MASKE ( Normal ve Yağlı Ciltler için )

HİMALAYA HERBALS ARINDIRICI NEEM ÖZLÜ MASKE ( Normal ve Yağlı Ciltler için )
 Merhaba !

Bugün sizlere Himalaya'nın arındırıcı neem özlü maskesinden bahsetmek istiyorum baya zamandır elimde olan bu maskeyi artık yorumlama zamanımın geldiğini düşünüyorum :) Öncelikle  himalaya ürünleri hindistan meneşili olup bitkisel içeriklere sahip diyebilirim. Gelelim bu ürünün işlevselliğine ve verdiği vaatleri yerine getirip getirmediğine. 

gratis, himalaya maske, siyah nokta maskesi,
HİMALAYA HERBALS ARINDIRICI NEEM ÖZLÜ MASKE ( Normal ve Yağlı Ciltler için )

Himalaya neem özlü arındırıcı maskesi benim kullandığım normal ve yağlı ciltler için olanı, karma cilt yapısına sahip olduğumdan bunu tercih ettim desem daha doğru olur, Maskenin içerisinde neem özü ve zerdeçal bulunuyor. Araştırmalarıma göre neem bitkisinin antibakteriyel bir cilt birleşeni olup, akneye sebebiyet veren bakterileri önleyip, sivilcelerin tekrarını önler bir özelliğe sahipmiş. Zerdeçal da cilde yumuşaklık verip esneklik kazandırıyor. Eee bu süper bir şey değil mi ? Bir maskeden daha istenir ki :) Evet bu maskede ciltteki fazla yağı dengeleyerek tıkanmış gözenekleri temizlemeyi ve cildi arındırmayı ve cildin rahatlatlayacağını vaat ediyor.

HİMALAYA HERBALS ARINDIRICI NEEM ÖZLÜ MASKE ( Normal ve Yağlı Ciltler için )

Evet maske bitkisellik içeriyor ama içeriğini de daha ayrıntılı merak edenler olursa diye bu şekilde paylaşmış olayım :)

HİMALAYA HERBALS ARINDIRICI NEEM ÖZLÜ MASKE ( Normal ve Yağlı Ciltler için )


Maske böyle yeşilimsi renkte akışkan bir yapıya sahip ilk kullanımda kokusu bana kınayı anımsattı diyebilirim ama kullandıkça kokusu gayet hoş gelmeye başladı. Maskenin en sevdiğim yanı içerisindeki siyah küçük parçacıklar bu demek oluyor ki maske peeling etkisi vererek cildi daha derinlemesine temizleyecek. Öncelikle ben deneyimlerime geleyim; bu maskeyi hafta da 1- 2 kez kullanıyorum ilk kullanışımda biraz yoğun uyguladığım için  bazı kısımlar tam kurumadı hatta burun çevrem maske kuruyana kadar yanıyordu,  ince bir tabaka halinde uyguladığımda hem yanma hissi gitti, hemde ürün daha çabuk kuruyup maskeyi çıkarmakta bir o kadar kolaylaştı.  Genellikle temiz cildimi biraz ıslak bırakıp maskeyi o şekilde uygulayınca etkisini daha iyi görüyorum.  Hatta ürünü 5 dk kadar masaj yaparak uyguladığımda gözeneklerimin daha iyi temizlendiğinin de farkındayım, içerisinde ki siyah parçacıklar maalesef erimiyor çok sert olamasa da hassas ciltlerin daha dikkatli kullanmasını tavsiye ederim.


maske, zerdeçal, neem , gratis , himalaya maske
HİMALAYA HERBALS ARINDIRICI NEEM ÖZLÜ MASKE ( Normal ve Yağlı Ciltler için )

Maske ciltte kuruyunca bu hale geliyor, temizlemesi oldukça zor olsa da  ben sıcak bir havlu yardımıyla çıkarmayı en iyi yöntem olarak görüyorum, Maske cildi gerçekten o kadar iyi temizliyor ki maskeden sonra özellikle burun bölgesindeki farkı çok rahat bir şekilde görmek mümkün, bazen tüm yüzüme uygulamasam da siyah noktaların fazla olduğu bölgeye uyguluyorum bence siyah noktaları temizler bir özelliği kesinlikle var, maskenin bu kadar kurumasına rağmen yıkadıktan sonra cildimin yumuşacık kalmasını da çok seviyorum. Verdiği temizlik hissi de gerçekten çok başarılı maskeden sonra gözenekler iyice temizlendiğinden tonik uygulamayı da ihmal etmemeye çalışıyorum, sivilce oluşturmaması sevdiğim bir diğer özelliği diyebilirim. 
Benim deneyimlerim bu kadardı. Ayrıca bu markanın ürünlerini ülkemizde sadece gratis mağazalarında  bulabilirsiniz. 
Maskenin fiyatı 12 lira gibi bir şey ama indirim zamanlarında daha uygun fiyatlara almak mümkün, yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim düşüncelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum :) 
Esen kalın .

Yorumlar

  1. Güle güle kullan hep bakarım watsonsta bu markanın ürünlerine ama kullanmak daha kısmet olmadı....

    YanıtlaSil
  2. Ben de kullanıyorum ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  3. Makyaj blogları severek takip ettiğim bloglardan olduğu için bloguna önceden takipteydim paylaşımların gerçekten ilgimi çekiyor güzel ürünler paylaşıyorsun emeğine sağlık bu maskeyi de not ettim.

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir maskeye benziyor.Muhakkak denileceğim:)

    YanıtlaSil
  5. Wow! This product is from my country and is very famous here. I'm surprised to see it is available abroad too!
    xx
    www.junewantsitall.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM