İnstagram da Çekiliş Var 🎁📢




Herkese Merhaba !


Bugün sizlere instagram daki çekilişimi haber vermek istedim belki buradan katılmak isteyen arkadaşlar da olabilir bu çekilişim son zamanlarda çok aranan LA FERA markasının likit mat rujlarından en popüler olanları ben severek kullanıyorum sizler de seversiniz umarım .

Çekilişin öyle çok fazla şartı şurtu çok yok 
Önce @Beautybeybi_ instagram hesabımı takibe almanız gerekiyor.

ŞARTLAR :

1- Bu görseli beğenmek
2- Aşağıya 3 arkadaşınızı etiketlemek (lütfen gerçek kişileri etiketleyin ) zira çekiliş hakkınızı kaybedersiniz !
3- Daha fazla kişi ekleyerek çekiliş hakkınızı arttirabilirsiniz.
4- Ayrıca blogumu takibe alırsanız +2 hak elde edeceksiniz :) Kargo bana ait arkadaşlar çekiliş hesapları katılmazsa sevinirim.
Ayrıca çekiliş benim için önemli bir tarihte 5 Martta son bulacak 
Belki bir çekilişte blog da yaparım ne dersiniz ?
Bol şanslar :)

Yorumlar

  1. Ay ben bu çekilişi neden görmemişim ki? Dur hemen katılayım. Arkadaşlarımı da etiketleyeyim ❤️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM