ISANA YOUNG ANTI-PICKEL GEL- ISANA YOUNG SİVİLCE ÖNLEYİCİ JEL

sivilce tedavisi, sivilce jeli, sivilce önleyici jel,
ISANA YOUNG ANTI-PICKEL GEL- ISANA YOUNG SİVİLCE ÖNLEYİCİ JEL 


Selamlar ! 

Hatırlarsanız 2016'nın sonlarına doğru istanbul'a gitmiştim, yaşadığım şehirde rossmann olmadığından gitmişken neler almalıyım diye de sizlere sormuştum. Bir sürü mesaj aldım, önerileriniz için çok teşekkür ederim. Önerilen bazı ürünleri bulamadım ama olsun ihtiyacım olan bir kaç parça bir şey aldım alışveriş yazımı okuma isterseniz Tık Tık ..
İşte o alışverişimde en merak ederek aldığım ürün ısana markasının young serisinden sivilce önleyici jel evet ergenlik yaşını geçmiş olsak da bazen sivilceler tekrar çıkabiliyor bende sivilce önleyici maske ve jelleri  denemeyi seviyorum bu konuyla ilgili aşırı derecede mesaj alıyorum diyebilirim. Yaklaşık 1 aydan fazla oldu bu ürünü kullanalı, 

sivilce jeli, sivilce tedavisi, sivilce giderici jel, sivilce önleyici jel
ISANA YOUNG ANTI-PICKEL GEL- ISANA YOUNG SİVİLCE ÖNLEYİCİ JEL 

Gelelim bu sivilce jeli hakkındaki düşüncelerime; Tüp şeklinde, dar ve sivri  uca sahip bir ambalajı var, ucunun sivri olma nedeni sanırım sivilce üzerine rahat bir şekilde uygulama olsa da bence hiç de iyi bir fikir değil daha çok ürünü dezenfekte ettiğim parmağıma alıp ihtiyaç duyulan bölgeye pıt pıt hareketlerle uyguluyorum. Sivilce için cilt doktorlarının verdiği sivilce giderici jelleri anımsatıyor bence, içerisinde salisilik asit ve çinko bulunuyor sanırım bu iki element sivilceyi giderici özelliklere sahip,  kokusu ise klasik sivilce jelleri gibi alkol kokuyor.  Dediğim gibi ürünü sivilcenin çıkacağını hissettiğimiz bölgeye uyguluyoruz, jel kuruyunca kabuk görünümü alıyor, herhangi bir yanma hissi falan vermiyor, kokusu ise kurudukça geçiyor diyebilirim. Ürünü bir kaç kez tekrarlayarak uygulayınca çok azda olsa sivilceyi dindiriyor bence çok etkili bir performansı yok ama alternatif olarak elimizde bulundurabileceğimiz bir ürün olabilir.
Fiyatı 10 lira gibi bir şey ama indirimle 5 liraya oluyor,
sizler kullandınız mı bu jeli neler düşünüyorsunuz bakalım ? 
Başka bir yazıda görüşmek üzere
Sevgiyle kalın :)

Yorumlar

  1. zamanında çok böyle ürün kullanmış biri olarak artık bu tür ürünlerle ihtiyaç duymamak beni çok mutlu ediyor ama alternatiflerin olması her zaman iyidir...

    YanıtlaSil
  2. Bunu ilk kez gördüm Cosmed markasını kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. I've never heard about this brand before, and this way so interesting!
    THE PINK ELEPHANT SHOE // INSTAGRAM //

    YanıtlaSil
  4. Geçen bir arkadaşım yazmıştı blogunda, karbonat ve bal karışımı da çok işe yarıyormuş sivilce söndürmek için :) Aklında olsun, sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. Sivilceli bir cilde sahip olduğum için daha çok ultra güçlü ilaçları kullanıyorum. Yeni bir tedavi yöntemine başlamak üzereyken belki bu ürünü de göz önünde bulundurabilirim.

    YanıtlaSil
  6. Bu aralar stresten kaynaklı sivilcelerim var, rossmanna gittiğimde bir bakayım :) Ellerinize sağlık <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM