14 Şubat Denebunu.com Kutumda Neler Var ?



Merhabalar !

Bugün sizlere son zamanlarda popüler olan bir siteden ve  bana gönderdikleri 14 şubat kutusundan bahsedeceğim. Şöyle söyleyeyim siteye girip, kayıt oluyorsunuz ve tüm bilgilerinizi giriyorsunuz onlarda ilgi alanınıza göre piyasaya yeni çıkmış olan ürünleri denemeniz için gönderiyor :) Ürünler tamamen ücretsiz olarak gönderiliyor hatta kargo parası falanda ödemiyorsunuz bence çok güzel bir şey farklı alanlardaki ürünleri deneme fırsatı bulmuş oluyoruz :) 


Benim kutumdan çıkanlar bu şekildeydi,  Yiyecek ağırlıkta diyebiliriz 
Öncelikle Carte D'or kakolu puding, nestle lifita yulaf gevreği , mac online alışverişlerde %20 ve The body shoptan %25 gibi bir indirim kodu verilmişti.
Kullanmadım ama sürekli alışveriş yapanlar için iyi fikir bence, 


Aslında bu aralar diyette olduğumdan Nestle lifita yulaf gevreği ve ballı tahıl halkalarını görmek yüzümü güldürdü diyebilirim. Normalde de yulaf kullanan biriyim ama bu tarz bir lezzetle bütünleşmiş olması da ayrıca hoşuma gitti :) daha önce A101 de falan görmüştüm ama almıyordum bu şekilde denemem iyi oldu  alırım sık sık :)
Birde Carte D'or kakaolu pudingi vardı maalesef ben yiyemedim ama misafirlerime ikram ettim çok beğendiler :)
Aslında kozmetik türü ürünler gelse daha sevinirim umarım mart ayı kutusuna da denk gelebilirim. 
Geldik yazının sonuna nasıl buldunuz kutumu :) 
Görüşürüz 
Sevgiyle kalın :)




Yorumlar

  1. Eline sağlık güzel yazın için. Aynen bencede kozmetik tür ürünler denk gelirse daha güzel olurdu. Bende de aynı kutu ☺

    YanıtlaSil
  2. Good post!
    New post on my blog,I'm waiting for u!
    Kisses C.
    http://fashionismyonlygod.blogspot.it/2017/03/come-vestirsi-in-palestra.html

    YanıtlaSil
  3. Aa bana pıdıng gelmedııı 😂😂 denebunu pek guzell bır sıte oldu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM