Sleek Face Contour Kiti Yorumlarım


                     

Herkese Merhaba :) 


Artık yaz geldiğine göre sizleri, özellikle de makyaja yeni adım atmış olanları  harika bir kontur paletiyle tanıştırmak istiyorum. Yeni başlayanlar için krem ürünler biraz daha riskli olabileceğinden,  yüze toz ürünlerle sade ve doğal bir şekilde boyutlandırma yapabilirler, oldukça pratik bir ürün diyebilirim.
 Ben kontur kitinin ambalajının şıklığından ve kaliteli olmasından bahsetmeden geçemeyeceğim, oldukça sağlam olan ambalajı seyahatlerimizde çantamız da gönül rahatlığıyla yanımızda taşımaya oldukça elverişli. 


Paletin bir tarafı bronzer bir tarafı aydınlatıcı dan oluşuyor. Bendeki light rengi, açıkçasını söylemek gerekirse kontur bölümünü deneyip de almaya  öyle karar verdim.



Kontur kiti içerisindeki bronzer ve aydınlatıcı oldukça yumuşak yapıya sahipler istediğiniz makyaj gereciyle kolayca uygulayabilmek mümkün. Kontur'ü yatık tarzda bir fırçayla uygularken aydınlatıcıyı ise favorim olan eklips'in fan fırçasıyla uygulamayı tercih ediyorum. Gerçekten benim için  bir birine uyan bir çift oldular diyebilirim.
 Aydınlatıcıyı  yüzün vurgulanmak istenilen bölümlerine, mesela elmacık kemiklerimi belirginleştirmek için yanağımın üst bölgesine, kaş altına, burunumun üst kısmına, biraz da dudak üstüne uyguluyorum. Bronzer ise yüzümde geri plana atmak istediğim bölgelerine uyguluyorum.


Yapıları oldukça yumuşak lakin uygulama yaparken çok hafif tozuta biliyorlar ki bu çok normal bir durum. Kalıcılıkları da gerçekten başarılı diyebilirim. Kontur bölümünü yüzde iyice dağıttınız zaman gerçekten doğal bir boyutlandırma kazanabiliyorsunuz. 
Kontur bölümünü çoğu zaman far olarak ta kullanıyorum gerçekten oldukça pratik oluyor ve gayet güzel duruyor.
 Her aydınlatıcım'a yaptığım gibi bunun da kalcılığını artırmak için uygulayacağım bölgeye hafif vazelin ya da hindistan cevizi yağı uyguluyorum bu da gerçekten fark ediyor ve ürün sabitliğini daha fazla koruyor. 
Sleek marka bu kontur kitine Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz.
Fiyatı, 50 TL 
Ama indirimle daha uygun fiyata alınabilinir. 
Siz bu kontur kitini nasıl buldunuz ? Yorumlarınızı mutlaka bekliyorum 
Esen Kalın :)

Yorumlar

  1. Kontür rengi gerçekten çok güzelmiş; aydınlatıcı içinse ben daha sedefli tonları tercih ediyorum. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. kontör rengi çok güzel başarılı bir palet

    YanıtlaSil
  3. Ahh canımm. Merak ettiğim bir kontur paletiydi. İyi denk geldii. Teşekkür ederiimm :)

    YanıtlaSil
  4. Kontür rengi çok güzelmiş, mutlulukla kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık canım :) merak ettiğim ürünler arasında yer alıyor :)

    YanıtlaSil
  6. indirimde değerlendirimeli o zaman :)

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş, Sleek ürünleri güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  8. Bu markanın ürünlerini merak ediyordum. Teşekkürler. Takipteyim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM