Essence l 💗 Extreme Volume Mascara Yorumlarım





Merhaba !

Nihayet bilgisayar başına geçip mayıs ayının ilk postunu yazabildim :) bu aralar oldukça yoğun bir dönem geçiriyorum diyebilirim. Malum haziran ayında düğünüm var. Çeyizdi, gelinlikti şuydu buydu derken hiç fırsat bulamıyorum maalesef :(  
Neyse ki fotoğraflarımı daha önceden çekmiş olmamın avatanjını yaşıyorum şuan, Neyse lafı daha fazla uzatmadan konu ya giriş yapayım bu aralar  hem nefret ettiğim hemde elimden düşürmediğim essence l love extreme volum maskarasından bahsetmek istiyorum. Çünkü uzun zamandır  özellikle instagram da en çok sorulan ürün diyebilirim. 

Ben pembe olanı çok merak ediyordum ama maalesef kalmamıştı bununda volumünü duyunca dayanamadım ve aldım. 
Peki bu ürün nasıl ?
 Bakalım hep birlikte. 


Şöyle söyleyeyim benim tecrübeme göre boyutları eşit uzunluktaki kıl fırçalı maskaralar kirpiklere güzel volüm veriyor. Evet bu maskara da volüm vaadini kesinlikle yerine getiriyor. Sanki kıllar arasında minik minik parçacıklar var bunlar kirpilere ayrı bir dolgunluk veriyor ben bir kat uygulamada bile beğeniyorum ama bol bol kat kat sürünce gerçekten çok güzel oluyor.  


Gelelim maskaranın sevmediğim özelliklerine, ilk olarak ürün daha çok uç kısımda toplanıyor bu da uygulama yaparken göz çevresine bulaşmasını sağlıyor ha dikkatli sürerseniz hiç sıkıntı değil ama aceleniz varsa aman derim, hatta bu fırçayla alt kirpiklere uygulama yapmak oldukça zor oluyor.  İkinci sevmediğim yani gün içerisinde göz altlarıma hafif hafif dökülme yapması gerçekten hiç haz etmediğim bir durum ama verdiği volüm yüzünden katlanıyorum ne yapayım :)
Suya dayanıklı bir ürün olmadığını da belirtmek isterim makyaj temizlerken gözlerimden rahatsızlık vermeden kolayca ayrılıyor.
Fiyatı 11,90 TL diye hatırlıyorum. Siz bu maskarayı kullandınız mı  ne düşünüyorsunuz ? Ya da ne bileyim essence den kullanmam gerektiğini düşündüğünüz başka maskaralar varsa mutlaka yorum olarak bırakın.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Sevgilerimle :)

Yorumlar

  1. Canim yorucu bir devredesin ama guzel yorgunluklar bunlar maskarada harika durmus bence sevgiler💘

    YanıtlaSil
  2. elimde bir tane essence marka var o da hediye gelmişti ama ben çok memnun kalmadım sanırım rimel olarak çok tercih edeceğim bir marka değil essence...

    YanıtlaSil
  3. Ben henüz kullanmadım oldukça beğeniliyor :)

    YanıtlaSil
  4. Maskaranın etkisi güzelmiş ama dökülme yapması hoş olmuyor gerçekten 🙈

    YanıtlaSil
  5. gayet güzel bir maskara bence canım bulaşma çoğu maskarada oluyor biraz acele sürünce onu sorun yapmam ben olsam :)

    YanıtlaSil
  6. Ben bayılıyorum tek geçerim bu maskarayı. Pembesini kullanıyorum ama bu da güzelmiş ;)
    güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. essence' in hiç maskarasını kullanmadım, ama sosyal medyada çok rastladığımdan denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Kolaylıklar diliyorum öncelikle . Bu markaya ait hiç bir ürün kullanmadım ben ☹️ göz altına dökülme yapması çoğu markada oluyor senin kirpikleri bu maskara ile gayet iyi görünüyor iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  9. pembesi var bende.. o da hemen hemen aynı :)

    YanıtlaSil
  10. Bunu kullanmamıştım pembe olanı alıyorum devamlı bir sonraki alışverişim de ekliyorum teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  11. En çok sevdiğim makyaj göz makyajı ve rimel çok önemli. Ben hiç denemedim ama yoğunluğu nedeniyle denk gelirse denerim. Teşekkürler. Tatlı telaşın için de kolay gelsin. Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  12. maskaranın dökülmesi en sevmedğim şeylerden :( bu tarz fırçaların hacim vermesi çok iyi oluyor söylediğiniz gibi. güle güle kullanın. bu telaşta yazı yazabilmeniz bile güzel :)

    YanıtlaSil
  13. Hiç kullanmadım bu markayı ama duyuyorum çevremden önerenleri kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Bende essence markasını çok seviyorum ,rimelini kullanmadım. Deneyim

    YanıtlaSil
  15. o kadar çok severek kullandımki bittiğine üzüldüğüm makyaj malzemelerimden biridir..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM