Himalaya Peeling Etkili Scrub Ceviz Özlü

siyah nokta, peeling, maske

 Merhaba !

Sevgili blog ailem uzun bir aranın ardından yine sizlerleyim en sevdiğim olan haziran ayında bol bol post yayınlamayı planlıyorum haydi inşallah :) bu aralar uzak kalıyorum çünkü 30 haziran da düğünüm var hazırlıklar falan yapılıyor (çok yorucu ama tatlı telaşlar ) birde ramazan ayı girdi araya o yüzden hiç mecalim kalmıyor klavyeye oturmaya neyse bu aralar yeni bir ürün deniyorum, sizlerle de paylaşmak isterim. Gratisler de bulabileceğiniz himalaya markasının ceviz özlü peelingi 


himalaya, peeling, scrub,

Bu markanın ürünleri genelde bitkisel içerikli oluyor, ben bir çok ürününü denedim gerçekten de memnun kaldım. Bunu da denemek istedim açıkçası. 
İçerisinde paraben ve sles içermiyor olması da iyi bir özellik 





Bu temizleyicinin içeriği; ceviz kabuğu parçacıkları, buğday özü yağı ve elma var, ceviz parçacıkları ölü deriyi ve siyah noktaları temizlemeye yararken içerisindeki elma cildin sağlıklı ve yumuşak görünmesini sağlıyor.
bu scrub hafta da 2 kere falan cildimi temizledikten sonra hafifçe ovalayarak uyguluyorum. Aslında çeviz kabuğu denilince sanki yüzü çok tahriş eder gibi geliyor ama kullanınca öyle olmadığını anladım. İçerisindeki o küçük parçacıklar erimiyor ama rahatsız da etmiyor.
Etkilerine geçmek istiyorum hemen, yapısı emilmeyen bir nemlendirici krem formunda olup cilde uygulandığında yağlı bir his bırakıyor ama o his rahatsız etmiyor,  Çok yumuşak hareketlerle yüze masaj yaparak uygulayıp, göz çevresine değdirmemeye özen göstermek gerekiyor. Yavaş yavaş uygulanınca ölü derinin ciltten ayrıldığını hissedebiliyorsunuz. Yüzümü yıkayınca cildimin yağ ve fazla sebumdan arındığını hissetim diyebilirim, özellikle çene ve yanak kısmındaki tek tük siyah noktaları çok güzel temizledi.Temiz ve parlak bir cilde kavuştum diyebilirim. 
Siz kullandınız mı ne düşünüyorsunuz bu peeling hakkında ?
okuduğunuz için teşekkür ederim 
Esen kalın :)

Yorumlar

  1. Ben bu ürünü denemedim. Himalaya markası deyince aklıma ilk gelen severek kullandığım temizleme köpüğü oluyor.

    YanıtlaSil
  2. Hemen almalıyım zaten peeling arayışı içinde idim: )

    YanıtlaSil
  3. Görüp alsam mı almasam mı diye kararsız kalmıştım. Anlattığına göre güzel bir ürün...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzeldir o tatlı telaşlar ☺ Bende diaderminenin jelini kullanıyorum hem o hiç yaglandirmiyor size de öneririm

    YanıtlaSil
  5. Güzel ürünmüş bu markanın ürününü kullanmıştım ama bu yeni sanırım kullanmak gerek :)

    YanıtlaSil
  6. İçeriği çok iyiymiş denemeye değer görünüyor . Bu markayı duymamıştım sayen öğrendim teşekkürler canım. Kolaylıklar diliyorum 😘

    YanıtlaSil
  7. İlk yorum benden gelsin 😄canım arkadaşım bu telaslarin hiç bitmesin 🙏 kesinlikle haklısın çok güzel çıkıyor ürünleri 😉💕

    YanıtlaSil
  8. ben kullanmadım ama sevenleri çok. Kuru ciltli olduğum için her peelingi kullanamıyorum.

    YanıtlaSil
  9. I want to try this peeling :-)

    YanıtlaSil
  10. Himalaya'nın soyulan maskesini deneyip memnun kalmamıştım, o günden beri elim ürünlerine gitmiyor fakat peelingi merak ettim canım :)) Her şey gönlünce olsun, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  11. kullanmadım ama güzel olduğu kesin, denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar bende bu ürünü son zamanlarda kullanıyorum.Gerçekten yumuşak bir his bırakıyor.

    YanıtlaSil
  13. Geçen indirimdw yakaladım aldım ama daha denemedim bende deniycem bakalım

    YanıtlaSil
  14. Gratis te bulabilsek deneyecegiz ama hic yok gelmiyor ! Ben kayisilisini kullandim guzeldi ama siyah noktalara cok etkili diyemem! Yuz yikama jeli de bana inanilmaz sivilce yapti artik kullanmiyorum. Ama bu urunu kullanmak istiyorum !

    YanıtlaSil
  15. Çok hoşuma gitti.. ara sıra kullanabilirim gibi geldi👍

    YanıtlaSil
  16. Kremsi yapısından dolayı almayı pek planlamadığım bir ürün :)

    YanıtlaSil
  17. Ben bu markanın aydınlatıcı peelingini kullanıyorum ve memnunum 👏🏻

    YanıtlaSil
  18. Himalaya Herbals'ın ben de neem özlü peelingini kullandım cildim yağlıyken ve gerçekten memnun kalmıştım. Yağlı ciltliler için güzel bir ürüne benziyor bu da

    YanıtlaSil
  19. Geri dönüş şeklinde gelmiştim 😊 hayırlı olsun dilekleriyle... Bu ürünü ne zamandır görüyordum denemek için fırsatım olmamıştı kesinlikle deneyecegim.

    YanıtlaSil
  20. Merak ettiğim markalardan biri :)

    YanıtlaSil
  21. Merak ediyordum bu ürünü ama kokusu çok kötü dedikleri için koklamaya bile cesaret edemediğim bir ürün :D

    YanıtlaSil
  22. Ben de yeni kullanıyorum suan bi etki göremedim ama kokusu çok kötü gerçekten burnumu tıkıyorum😑

    YanıtlaSil
  23. Cildi kuru olanlar için kullanilirmi

    YanıtlaSil
  24. Ciltte kaç dk bekletmemiz gerekiyor

    YanıtlaSil
  25. Güzel bir ürün ilk yaptığımda bile yüzümü çok güzel temizlediğini hissettim ama kokusu beni çok rahatsız etti.

    YanıtlaSil
  26. Bende beğendim 🥰😘😍❤super ürün herkeze tavsiye ederim esen kalın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM