Loreal Paris Mıcellar Canlandırıcı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu


Merhaba Millet !


Bugün bloğumda yer vereceğim ürün loreal markasının mayaj temizleme suyu, aslında ben Garnıer markasının mıcellar sularından vazgeçemiyorum arada değişikler olsa da yine ona dönüyorum.  Benim elimdeki makyaj temizleme suyum bitince denemek için bunu aldım.

loreal, makyaj temizleme suyu,

Öncelikle bu makyaj temizleme suyu  normal ve karma ciltler için hazırlanmış olup tek adımda makyajı çıkarmayı vaadediyor. 
Yüz, göz ve dudaklar için kullanılan bir ürün dudak ve yüz makyajını iyi bir şekilde temizlerken göz makyajını çıkarmada yetersiz olduğunu düşünüyorum. Özellikle suya dayanıklı maskaralar imkanı yok yerinden oynamıyor zorla çıkarmaya çalışınca da kirpikler pamuğa yapışıyor o yüzden ben göz makyajımı bununla temizlemiyorum sadece makyajımın kabasını alıyorum.
micellar su, makyaj,

 Bu ürünü bir daha almayacak olmamın bir diğer sebebim ise bu ürünle cildimi temizlediğimden bu yana özellikle yanak bölgemin kabuklanarak kuruduğunu fark ettim. Oldukça başarısız bir ürün olduğunu düşünüyor ve tavsiye etmiyorum.
12 lira gibi bir fiyata almıştım 😏
  Siz bu ürünü kullandınız mı, neler düşünüyorsunuz ?

Yorumlar

  1. ben Hc cair in ürününü denemeni tavsiye edeceğim

    YanıtlaSil
  2. No he probado ningún producto facial de Loreal!
    Besos

    YanıtlaSil
  3. aa kuzum etkilerini duyunca üzüldüm. Ben kullandım baya memnun kalmıştım. Emeğine sağlık bitanem :)

    YanıtlaSil
  4. bu ürünü kullanmadım, göz makyajı için çift fazlı ürünleri kullanıyorum, micellar sularla da yüzümü temizliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Yorumlarına katılıyorum canım , hele ki göz makyajında fazlasıyla yetersiz :/

    YanıtlaSil
  6. göz makyajında etkili değilse alınmaz bence de:(

    YanıtlaSil
  7. bu markanın küçük testır boyunu kullandım ve garnier'den daha çok beğendim,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  8. kozmetik ürün denilince neden se en güvendiğim loreal..

    YanıtlaSil
  9. Ben de hassas ciltler için olanını kulladım ve yazdım, memnun kalmıştım :)

    YanıtlaSil
  10. Loreal ürünleri bana nedense iyi gelmiyor. Asla kullanmayacağım demek oluyor bu ürünü :)

    YanıtlaSil
  11. Hiç kullanmadım ve genel olarak hakkında iyi yorumlar da okumadım. Ben lorealin tonik ve yüz kremlerini kullanıyorum. Onlardan da oldukça memnunum

    YanıtlaSil
  12. Göz makyajı için çift bazlı temizleyici haricinde öyle bir silişte çıkaranı görmedim. Ben rimel çok nadir kullanıyorum. Bu ürünün hassas ciltler için olanı kullandım bana iyi gelmişti.

    YanıtlaSil
  13. Bende bunu kullanıyorum fakat benimkinin ambalajı farklı tüp gibi olanlardan ve çok memnunum

    YanıtlaSil
  14. Sürekli Garnier kullanıyorum sanırım bir bunu deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  15. Kimyasal içerikli göz ürünlerinden uzak durmayı tercih ediyorum

    YanıtlaSil
  16. Bende kullanmadım bak şimdi merak ettim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM