Gelin Çiçeğim & En Popüler Parti Konseptleri

düğün çiçeği
Gelin çiçeğim

 Herkese Merhaba !

Uzun zamandır buralar da değildim malum düğün hazırlıkları evlilik telaşı derken öyle geçip gitti koca 4 ay gerçekten çok özledim buraları. Neyse bende güzel bir postla sizlere merhaba demiş olayım :) 
Düğün hazırlıklarım dolu dolu geçti gerçekten her anı paylaşmayı çok isterdim lakin vaktim pek yeterli olmayacak bunun için  ben sizlerle çok sevdiğim gelin çiçeğimden bahsetmek istiyorum açıkçası.

 Benim hayalimdeki gelin çiçeğim de her zaman kırmızı gülden yanaydım; bu süreçte yanımda olan sevgili hülya hanım nasıl bir çiçek istediğimi sordu ve istediğim gibi bir gelin çiçeği yaptı :)  Teşekkürlerimi iletiyorum.
Hülya hanım sadece gelin çiçeği değil parti konseptleri, nişan,söz,sünnet ,doğum günü parti konseptleri düzenliyor. İstanbul da en özel günlerinizde sizlere rüya gibi bir konsept istediğiniz konseptleri belirttiğiniz taktirde en iyi şekilde hazırlayacağından eminim.
 İnstagram da @allconceptsbyhulya sayfasından sayfasından ulaşabilirsiniz
Gelin Çiçeğim

Doğum partisi



Yorumlar

  1. Öncelikle hayırlı uğurlu olsun rabbim tamamını erdirsin inşallah bir boyu mutluluklar dilerim canım benim 😊gelin çiçeğini çok beğendim 😊aklımda kalsın sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun benim gelin çiçeğim de pembeydi :D

    YanıtlaSil
  3. Mutluluklar canım. Dediğin gibi detayları okumak isterdik ama paylaştığın kadarıyla yetineceğiz. Umarım artık seni daha sık okuyabiliriz. Özlendin :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM