Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım


Merhabalar !

Bugün sizlere çok farklı bir üründen bahsedeceğim aslında ben son 7 aydır düzenli olarak spor yapıyorum.  Bu süre zarfında, gerek jel tarzı ürünler gerek kilo verirken vücudumu toparlamama yardımcı araç gereç arayışına girdim. Bir gün gratiste gezinirken eklips markasının bu aparatına rastladım ve gerçekten tam istediğim ürün diyerek attım sepete gelelim ürünün işlevlerine.


selülit giderici, eklips, masaj aleti
Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni
     
masaj aleti, selülit giderici,
Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni

Gördüğünüz gibi ürün renkte silikon yapıda bir ürün  arkasındaki kemer sayesinde eldiven şeklinde avucun içerisine yerleşiyor. Avuç içine gelen kısımlarda dönerli metal bilyeler bulunuyor masaj bu bilyeler aracılığıyla sağlanıyor.
Bu eldiveni ıslak ve kuru cilt üzerinde kullanabiliyoruz. Banyo veya duş kullanım için uygun olup vücuda uygulandığında doğal masaj etkisi verip kan dolaşımını hızlandırıp rahatlamasını sağlıyor. 
Boyun, omuz, kol, karın bölgesi ve basen bölgelerinde kullanılabilir. 
Ben bu ürünü düzenli bir şekilde kullanıyorum özellikle spor yaptıktan sonra basen ve karın bölgeme aşağıdan yukarıya doğru dairsel hareketlerle nazikçe uyguluyorum ben faydasını çok gördüm diyebilirim. Selülit görünümünün giderilmesini kesinlikle sağlıyor. Ayırca boynum ağrıdığı zaman masaj yapınca çok rahatlatıyor ben bu ürünü severek kullanıyorum. 
Sizler bu tarz ürünleri kullanıyor musunuz ? 
Yorumlarınız bekliyorum :)
Esen Kalın 

Yorumlar

  1. ben de almak istiyordum bunu iyi oldu alacağım şimdi..

    YanıtlaSil
  2. I love your blog ♥ ! Hope you are having a great week.

    ~Pooja

    Makeup, Skincare, Haircare, Product review and Women health information in hindi - beautybudget.in
    नए हेयर स्टाइल आइडिया, मेकअप लुक्स, स्किन-केयर सलाह, बेहतरीन ब्यूटी प्रोडक्ट्स का रिव्यु, ट्रेंड्स और वीमेन हेल्थ की जानकारी,इत्यादि. - beautybudget.in

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM