Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

 Herkese Merhaba ! 

Aralık ayının ilk gününden sizlere  '' Gosh boombastic xxxl volum maskara '' dan bahsetmek istiyorum.  
 Gosh boombastic uzun zamandır çok severek kullandığım, hatta favorim diyebileceğim bir maskara aslında hatırlatmak isterim ki daha önce Gosh boombastic xxl swirl volume yani yeşil ambalajlı olan maskarayı kullanıp yorumlamıştım.
 Evet o maskara da harikaydı ama bitince bunu da denemek istedim. Şimdi gelelim bu maskara hakkında ki ayrıntılı yorumlarıma 



maskara, volüm veren maskara, makyaj, gratis
Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara 


gosh maskara, gosh boombastıc, gratis,
Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Fırçası
  

Maskara adında anlaşılacağı üzere xxxl volüm vermeyi vaad ediyor. Kısa, incecik ama çok sık  kılları olan bu maskaranın fırçası plastik, maskaranın yapısı biraz yoğun çok fazla akışkan olmaması bulaştırma yapamaması açısından avantajlı bence.
  Şimdiye kadar kirpiklerime en dolgunluk veren maskara diyebilirim.
 Fırçası kirpikleri çok güzel tarıyor ve kıvrım veriyor istediğiniz kadar sürün kesinlikle kirpikleri birbirine yapıştırmıyor. Ben bir kat uyguluyorum emin olun tek kat yeterli geliyor kirpiklerim simsiyah ve uçacakmış gibi duruyor ben bu maskarayı ne zaman kullansam takma kirpik olup olmadığı soruluyor. 
Ne kadar maskara kullandıysam da dönüp dolaşıp gosh boombastıc e geri dönüş yapıyorum. 

gosh boombastıc, gratis, volume maskara, volumlü kirpikler, gelin makajı,
Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Kirpiklerimde Uygulanmış Hali

Gördüğünüz gibi benim kirpiklerim cansız ve oldukça sönük bu maskarayı uyguladığım zaman  kıvrık, uzun ve gayette dolgun duruyor bu tek kat uygulanmış hali, topaklanma ve gün sonunda göz altlarıma dökülme yapmıyor, gözümde ağırlık oluşturmuyor temizleme kısmında ise klasik göz makyajı temizleyicisiyle pamuk yardımıyla hafif ovalayınca kolayca kirpiklerimden ayrılıyor.
Denemek isterseniz Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. 
Ben indirimde denk gelip 19 liraya almıştım. 
Sizler kullandınız mı neler düşünüyorsunuz ? 

Yorumlar

  1. amazing blog.Such an amazing post this is. I really really love it. It's so good and so awesome.It's nice to know that this topic is being also covered on this web site so cheers for taking the time to discuss this!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM